Rebranding
e-commerce
veletrhu

Jak vymyslet název za několik milionů korun?
Tomu říkáme “otázka za milion”. Případovka Reshoperu je odpovědí!

Bude to velký!

ShopExpo byl jedním ze společných projektů Jindřicha Fáborského a Evy Knirsch (a jestli vám právě teď naskočil Marketing Festival, tak správně), který se měl stát největším českým e-commerce veletrhem. Aby to klaplo, potřeboval novou vizuální identitu i název s ohledem na unikátnost a rozvoj značky. Tak jsme se toho chopili!

Bude to sólo hráč!

Když se jmenujete ShopExpo a vaším sourozencem je Marketing Festival, nabízí se řešení, jestli tak se o silnějšího brášku tak trochu neopřít, nebo se za něj rovnou neschovat.

Tuto variantu jsme zvažovali, ale nakonec jsme se rozhodli veletrh vyslat na sólovou dráhu. Spočítali jsme si, že jedině tak se stane flexibilnější, sebevědomější a lukrativnější značkou. A tak jsme po schválení této cesty začali vytvářet zbrusu nový brand.

Hledá se jméno

Naming je jedna z nejobtížnějších disciplín – naštěstí máme ověřené nástroje, metody a postupy, jak se s ní vypořádat. A věnujeme jí obrovskou pozornost – dobře zvolený název (+ identita brandu) je zárukou toho, že vaše značka bude opravdu unikátní (a tudíž výnosná).

Po několika kolech brainstormingů, procházení metrik, vsazování do kontextů a vyhodnocování nám vyšlo několik finalistů, mezi kterými si klient vybral svého vítěze: Reshoper.

Úspěch doručen

Netrvalo dlouho a Reshoper dokázal, že důvěra a energie do brandu vložená se vám prostě vrátí. Několikanásobně!

Poté, co se z něj stal nejznámější český e-commerce veletrh, ho od původní majitelky odkoupila společnost Shoptet. A používá ho nadále tak, jak jsme ho vytvořili – s unikátní vizuální identitou a názvem, co se zapíše.

Líbí?
Rádi to uděláme i pro vás.

Napište nám!

Nestačilo?
Mrkněte na podobné projekty!