Nejefektivnější je, když jsou brandové a výkonnostní kampaně hezky v rovnováze – máme ověřené, že jedině tento přístup vede dlouhodobě k těm nejlepším výsledkům. A jak toho docílíme?
Provedeme audit, zvolíme správné formáty a když se objeví vhodná novinka, neváháme ji použít. Výsledek? O vaší značce a produktech se bude vědět nejen u nás, ale třeba i v zahraničí.
Podcenit audit je jako střílet naslepo. Díky tomu, že si projdeme vaše dosavadní kampaně, můžeme například pokračovat dál v tom, co bylo dosud funkční, nebo se vyvarovat minulých chyb. Pomocí auditu využijeme potenciál kampaní naplno a cíl zvolíme s maximální přesností.
Pomocí vstupních dat si stanovíme cíle kampaně + ke komu mluvíme a jakým způsobem. V návaznosti na to vypracujeme časový harmonogram, mediaplán včetně rozložení financí a zvolíme adekvátní reklamní formáty a kanály. V rámci strategie si stanovíme také KPI – výsledky, které vy chcete a my je dodáme.
Na začátku kampaně doporučujeme udělat krátkou testovací fázi, ve které si ověříme, jak strategie funguje na cílové skupiny.Testování se meze nekladou – ideálně může probíhat po celou dobu kampaně a zaměřit se na cílové skupiny, kreativu, texty… Výsledkem jsou data, díky kterým je další kampaň zas o něco úspěšnější a přináší lepší výsledky i vám.
Kampani se pečlivě věnujeme od začátku do konce – a samozřejmě ji průběžně pečlivě upravujeme (nebo její jednotlivé části), abychom vám dodali co nejlepší výsledky.
Na vyhodnocování si potrpíme. Je nedílnou součástí online procesu – nejen, že ukáže výsledky, ale vzejdou z něj i Key Learnings pro další kampaně. Přistupujeme k němu zodpovědně, podrobně a na základě dat.