Bemeta tým se na nás obrátil s tím, že by si k osmnáctinám značky přáli “redesign + vtipnou a kreativní kampaň, která nechá jejich značku dospět”. A tak se zrodila jedna z našich nejvydařenějších kampaní, která baví nás, klienta i jejich zákazníky.
Klikněte na libovolný e-shop s koupelnovými doplňky a za chvíli se v té záplavě háčků, páček, držáčků a poliček utopíte.
Klient se rozhodl jít jinou cestou, a to upřednostnit kvalitu před kvantitou. Díky vlastní výrobě se mohou chlubit originálním českým designem i kvalitou.
Naším úkolem bylo tedy zvýšit brand awareness – čili zajistit, aby současná trojka na trhu začala být vidět.
Aby si klient mohl návrhy nového vizuálního stylu doslova osahat, prezentovali jsme možné cesty formou stylescapes – potištěnými deskami o délce metr dvacet. Z nich je ihned zřejmé, jak spolu barvy, text i fotky fungují. A vyniknou i jemné nuance, které by na monitoru nebo papíru A4 zapadly.
Díky tomu jsme mohli odstartovat práci raketovou rychlostí – klient totiž ihned sáhl po nejsympatičtějším návrhu a rázem ho schválil.
Od tvorby loga byl už jen krok k tvorbě brand manuálu, v rámci kterého jsme navrhli i nový styl katalogů, tištěných materiálů a také i stánků na veletrhy. Obsahoval komplexní návod jak se značkou pracovat, od tonality komunikace po věci používané v každodenní praxi.
S dobrým brand manuálem se vypořádáte s čímkoliv, co přijde – v našem případě to byly například inzeráty na nábor pracovníků, šátky pro hostestky na veletrhy atd.
Vytvořili jsme kompletní digitální řešení od prvního náčrtu až po plně funkční e-shop. Začali jsme návrhem wireframu, který zajistil intuitivní strukturu a uživatelský tok.
Následoval moderní design, reflektující prémiovost značky, a tvorba kompletního obsahu, včetně textů a produktových popisů. Web jsme postavili s důrazem na rychlost, responzivitu a snadnou orientaci. Výsledkem je e-shop, který nejen skvěle vypadá, ale i bezchybně funguje.
Přáním klienta bylo, aby komunikace směrem ven měla vtip a nápad. Nakonec jsme navrhli kombinaci artových fotografií (které nafotil fotograf KIVA), a textu, ve kterém jsme představovali “nečekané koupelnové příběhy”. Klient byl nadšen, ale křest ohněm přišel na jednom z prvních veletrhů, kterého se BEMETA účastnila – a reakce obchodních partnerů byly zcela jednoznačně pozitivní a nadšené.
Další etapou bylo spuštění výkonnostní kampaně pro e-shop a rozjezd sociálních sítí, včetně těch pro pobočku na Novém Zélandu. Malá zajímavost – postarali jsme se i o náborovou kampaň pro zaměstnance, aby zvyšující poptávku pro koupelnových doplňcích měl reálně kdo odbavovat.
A stále pokračujeme v posilování povědomí o značce, která už dávno opustila pomyslnou třetí příčku a míří nahoru.