Pro švýcarskou značku THOMY jsme rozbalili červený koberec až do regálů českých obchodů.
S Nestlé spolupracujeme už nějaký ten pátek, a tak jsme po veganské značce Garden Gourmet dostali další lahůdku: uvést na český trh prémiovou švýcarskou značku vysoce kvalitních omáček THOMY.
Držte si grily, jdeme na to!
Léto, grilovačky, saláty, dresinky… Na této kampani jsem si pochutnali.
Důležitou součástí bylo nafocení lahviček s omáčkami, ze kterých jsme posléze vycházeli při tvorbě veškerých vizuálů: animovaná stories i videa na YouTube, obsah na sociální sítě, klasické animované formáty…
S nadcházející letní sezónou jsme se rozhodli oslovit influencery, abychom dostali značku k publiku, které ji patřičně ocení.
Výběr jsme si zúžili na mikro influencery v oblasti gastronomie, kteří měli aktivní a silnou fanouškovskou základnu.
V prvním kole jsme vytipovali a oslovili několik desítek vhodných kandidátů, od kterých jsme poptali základní údaje a zodpověděli jim doplňující otázky. Výsledky jsme si pečlivě porovnali a vybrali ty, kteří se nám pro THOMY jevili jako nejlepší – po lidské i finanční stránce.
Po podepsání smlouvy od nás dostali produkty, domluvili jsme termíny a dávali klientovi ke schválení jednotlivé výstupy. A kampaň běžela jako na drátkách, omáčky tekly proudem!
Kanál se plnil nejrůznějšími recepty a protože příchutí i stylů byla celá řada, zaměřili jsme se i na vegetariánské a veganské publikum. My jsme vše kontrolovali a zároveň schraňovali data, která nám pomáhala vyhodnotit průběh kampaně a optimalizovat ji.
Výsledek? THOMY mělo parádní odezvu a popularita se přelila i do podzimního období. Takže, kdo dělal tuhle skvělou kampaň? THO MY přece!